שאלות ותשובות נפוצות

Club 365
  •  מה הוא club365?
    Club365 הינו מועדון הצרכנות של ישראל המונה כ-600 אלף בתי אב חברי מועדון.
    החברות במועדון מקנה שפע של הטבות והנחות לאורך כל השנה במגוון תחומים: קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, הנעלה, אלקטרוניקה , תכשיטים, כלי בית, אופנה,  טבע ופארמה, תיירות, מזון, דלק, תרבות, פנאי ועוד.
    הרשתות החברות בClub365 מובילות בתחומן ובעלות פריסה ארצית.
    רשתות החברות הן: המשביר לצרכן, ניו פארם , קשרי תעופה, צומת ספרים, סונול So good ועוד.
  •  כיצד מצטרפים לclub365?
    ההצטרפות למועדון יכולה להתבצע במספר דרכים
    1. ברצפות המכירה של סניפי המשביר לצרכן, ניו פארם 
    2. דרך אתר האינטרנט של המועדון
    בתהליך ההצטרפות הלקוח ממלא פרטים ומקבל כרטיס זמני לשימוש מיידי עד להגעתו של הכרטיס הקבוע בדואר לאחר כחודש מיום ההצטרפות.
  •  האם החברות כלולה בעלות כספית?
    כן, החברות כלולה בעלות של 100 ₪ וקבלת החזר ע"ס 50 ₪ למימוש מיידי .
    התשלום הינו עבור שנה אחת ובכל שנה מחדשים באותה בדרך.
  •  כרטיס החבר אבד , מה עושים?
    מתקשרים למוקד שירות הלקוחות של club365 בטלפון 1-800-34-66-66 בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 ונציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לשרותכם בכל שאלה.
  •  מה זה כרטיס Family365 ?
    כרטיס Family365 הינו כרטיס האשראי של חברי Family365 המעניק את כל הנחות המועדון, מוצרים ייחודיים לחברי Family365 ברשתות המועדון, הטבות והנחות של חברת cal כגון 1+1 במופעים, הצגות ואטרקציות למינהן ועוד הרבה יותר.
    מעבר להנחות ולמבצעים הייחודיים לאורך כל השנה, הכרטיס מעניק החזר כספי של 3% בכל רכישה באחת מרשתות המועדון : משביר לצרכן , ניו פארם , צומת ספרים וקשרי תעופה
    על מנת להצטרף לכרטיס האשראי Family365 עליכם להיות חברי Family365.
    ההצטרפות לכרטיס האשראי ניתנת בסניפי המשביר לצרכן, ניו פארם בהם יש עמדת הצטרפות.

    לרשימת הסניפים הכוללים עמדת הצטרפות ל- Cal365  לחץ/לחצי כאן

Close